Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.
Meer weten? Houd de overzichtspagina over corona goed in de gaten!
De Grondstoffen en Afvalstoffen Dienst (GAD) zamelt het afval in voor de gemeente Gooise Meren en verwerkt dit. Als inwoner betaalt u hier aan mee via de aanslag afvalstoffenheffing.
Hoeveel afvalstoffenheffing u betaalt hangt af van het aantal personen in uw huishouden.
Woonsituatie | Bedrag per perceel, per jaar |
---|---|
U woont alleen | € 196,69 |
U woont met anderen | € 309,14 per perceel |
Woonde u eerst samen met anderen en bent u in de loop van het jaar alleen gaan wonen? U krijgt dan automatisch geld terug.
Bekijk alle informatie in de verordening afvalstoffenheffing Gooise Meren 2021
Als u uw belasting gespreid wilt betalen, dan kunt u bij de gemeente automatische incasso aanvragen. Betalen gaat dan in gedeelten. Heeft u al eens een machtiging voor automatische incasso afgegeven, dan hoeft u niets te doen. Het bedrag gaat niet in 1 keer, maar in 8 keer automatisch van uw rekening af. Zorg bij het aanmelden dat u de gehele procedure doorloopt, u ontvangt een bevestigingsmail van de doorgevoerde wijziging. Zorg ook bij iedere incasso voor voldoende geld op uw rekening.
Aanmelden of afmelden voor automatische incasso
U kunt bezwaar maken tegen de aanslag.
Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten
Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek
Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten
Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden