Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.
Meer weten? Houd de overzichtspagina over corona goed in de gaten!
Als gemeente staan wij ook in deze bijzondere tijden voor u klaar. Heeft u vragen of maakt u zich zorgen over de situatie, heeft u ergens hulp bij nodig of heeft u een geweldig idee waarmee u als ondernemer(s) deze crisis kunt overleven? Dan kunt u contact met de gemeente opnemen, dan kijken we samen naar een maatwerkoplossing.
Wij zijn bereikbaar via het algemene telefoonnummer 035 207 00 00. Ook kunt u rechtstreeks contact opnemen met de medewerkers van het Economisch team:
De specifieke vragen die u als ondernemer heeft kunt u ook stellen via ons contactformulier voor ondernemers. Het contactformulier is bedoeld voor startende ondernemers of voor ondernemers die zich al gevestigd hebben in Gooise Meren.
Voorbeelden van vragen die u ons kunt stellen:
Voor vragen die u stelt als inwoner van Gooise Meren gebruikt u ons algemene contactformulier.
Het contactformulier voor ondernemers is niet bedoeld voor meldingen over de openbare ruimte of voor meldingen over geluidsoverlast van horeca of geuroverlast van bedrijven. Die meldt u bij de gemeente of bij 1 van de omgevingsdiensten.
Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten
Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek
Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten
Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden