Aangepaste dienstverlening

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.

Meer weten? Houd onze nieuwspagina over het coronavirus goed in de gaten!

Contact en openingstijden

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Dit betekent dat u op dit moment niet meer vrij kunt inlopen op het gemeentehuis. De meeste producten kunt u online aanvragen.

Aangepaste dienstverlening vanaf 16 maart 2020

Stel een vraag​​​​​​​​​​​

Contact en openingstijden

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Dit betekent dat u op dit moment niet meer vrij kunt inlopen op het gemeentehuis. De meeste producten kunt u online aanvragen.

Aangepaste dienstverlening vanaf 16 maart 2020

Stel een vraag​​​​​​​​​​​

Openingstijden balies

Dag Met afspraak Zonder afspraak
Maandag 8.30 - 13.00 uur  
Dinsdag 8.30 - 17.00 uur  
Woensdag 8.30 - 18.00 uur  
Donderdag 8.30 - 17.00 uur   
Vrijdag 8.30 - 13.00 uur  

Reisdocumenten en rijbewijzen beperkt aan te vragen

Alleen reisdocumenten en rijbewijzen waarvan de geldigheidsduur binnen 14 dagen verloopt of waarvan de geldigheidsduur al is verlopen, kunnen worden aangevraagd.

De aanvraag moet u online starten. Van de online aanvraag krijgt u een bevestigingsmail. In deze mail treft u een link aan om een afspraak te maken om de aanvraag aan de balie af te ronden met een vingerafdruk en pasfoto.

Pasfoto brengen na online aanvraag

Na uw online aanvraag kunt u tijdens de openingstijden van de balies (let op: maandag en vrijdag tot 13.00 uur) uw pasfoto brengen en uw handtekening zetten. Een afspraak maken is niet nodig.

Afhalen identiteitsbewijzen zonder afspraak

Voor het afhalen van een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs hoeft u geen afspraak te maken. Dat kan iedere werkdag van 8.30 tot 17.00 uur en woensdag tot 18.00 uur bij de receptie in de hal.

Afspraak wijzigen of afzeggen

Via de link in de bevestigingsmail van de afspraak kunt u een afspraak wijzigen of afzeggen.

Bereikbaarheid telefoon

U kunt ons elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur bereiken via 035 207 00 00. Alle afdelingen zijn bereikbaar via dit telefoonnummer.

Heeft u een vraag over 1 van de onderstaande onderwerpen? Dan kunt u ons elke werkdag van 8.30 tot 13.00 uur bellen op 035 207 00 00.

  • Bouwen
  • Slopen
  • Kappen
  • Bestemmingsplannen
  • Algemene plaatselijke verordening (APV)
  • Drank- en horecavergunningen
  • Evenementenvergunningen

Contactgegevens

Bezoekadres gemeentehuis

Brinklaan 35
1404 EP Bussum
Vind het gemeentehuis via de routebeschrijving van Google

Bij het gemeentehuis betaalt u om te parkeren.

Telefoon

035 207 00 00

Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur

WhatsApp

Via 06 22 70 84 77 zijn wij te bereiken met WhatsApp. U kunt ons niet bellen op dit nummer.

Online

​​​​​​​Contactformulier​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Volg ons op:

Facebook
Twitter
LinkedIn​​​​​​​

Postadres gemeente Gooise Meren

Postbus 6000
1400 HA Bussum

Fax

035 207 05 00
Vanuit het buitenland 00 31 35 207 05 00

Meer websites

Bestuur en gemeenteraad

Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten

VVV Gooi en Vecht

Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek

Gooise Meren Spreekt

Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten

Archief websites

Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden