Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.
Meer weten? Houd de overzichtspagina over corona goed in de gaten!
Staat iemand op uw adres ingeschreven die er niet (meer) woont? Of heeft iemand een briefadres op uw adres en kunt u die persoon niet bereiken? Vraag dan een adresonderzoek aan. Wij zoeken dan uit waar deze persoon woont.
Heeft u een adresonderzoek aangevraagd en wilt u dit intrekken? Dit kan alleen persoonlijk aan de balie op het gemeentehuis. Maak hiervoor een afspraak. Alleen de aanvrager van een adresonderzoek kan dit intrekken. Neem uw paspoort of identiteitskaart mee naar de afspraak.
Iedereen is wettelijk verplicht aan de gemeente te laten weten waar hij of zij woont. Dit heet inschrijven. Hierdoor kunnen de gemeente en andere overheidsinstanties met inwoners communiceren. Als iemand op uw adres staat ingeschreven terwijl de persoon er niet woont, kan dit financiële gevolgen hebben. Bijvoorbeeld bij het aanvragen van een uitkering.
Heeft u een vraag over het adresonderzoek? Neem contact op via het contactformulier of bel naar 035 207 00 00.
Een adresonderzoek is gratis.
Het adresonderzoek kunt u online aanvragen met DigiD. U krijgt meestal binnen 5 werkdagen een reactie. Als wij vragen hebben, nemen wij contact met u op.
Adresonderzoek aanvragen
Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten
Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek
Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten
Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden