Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.
Meer weten? Houd de overzichtspagina over corona goed in de gaten!
De gemeente Gooise Meren koopt jaarlijks producten en diensten in. Belangrijkste doel voor de gemeente is het verkrijgen van een goede kwaliteit tegen de juiste prijs. Wilt u opdrachten van de gemeente Gooise Meren uitvoeren? Op deze pagina vindt u informatie over het inkopen en aanbesteden.
Bij inkopen gaan we uit van de volgende uitgangspunten:
De uitgangspunten zijn verwerkt in het regionaal ontwikkelde Inkoopbeleid 2017-2021 (PDF, 689 kB)
Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten
Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek
Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten
Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden