Inkoop en aanbesteden
De gemeente Gooise Meren koopt jaarlijks producten en diensten in. Belangrijkste doel voor de gemeente is het verkrijgen van een goede kwaliteit tegen de juiste prijs. Wilt u opdrachten van de gemeente Gooise Meren uitvoeren? Op deze pagina vindt u informatie over het inkopen en aanbesteden.
Inkoopbeleid 2022
Bij inkopen gaan we uit van de volgende uitgangspunten:
- Kansen bieden aan ondernemers uit de regio
- Verlagen lastendruk
- Flink inzetten op duurzaamheid
De uitgangspunten zijn verwerkt in het regionaal ontwikkelde Inkoopbeleid 2022 (PDF, 2 MB)
Inkoopvoorwaarden
- De Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Gooise Meren (PDF, 261 kB) gelden voor overeenkomsten van leveringen en/of diensten, uitgezonderd ICT diensten
- Voor de inkoop van ICT gaan we uit van de Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT)
Aanbestedingen en inhuur
TenderNed
- Alle nationale of Europese aanbestedingen publiceren we op TenderNed.nl. Dit is het marktplein voor aanbestedingen binnen de Nederlandse overheid en gemeenten
- Door een goede zoekopdracht op TenderNed te formuleren, blijft u op de hoogte van de aanbestedingen
- Ook meervoudig onderhandse aanbestedingen plaatsen we op TenderNed. De genodigden krijgen via TenderNed een uitnodiging
Flextender
- De gemeente vervult haar tijdelijke inhuuropdrachten via Flextender.nl
- U kunt zich als zelfstandig professional of bedrijf dat personeel verhuurt of detacheert inschrijven op offerteaanvragen van de gemeente