Inkoop en aanbesteden
Gemeente Gooise Meren koopt elk jaar producten en diensten in. Belangrijkste doel voor de gemeente is het krijgen van goede kwaliteit tegen een goede prijs. Wilt u opdrachten van gemeente Gooise Meren uitvoeren? Op deze pagina vindt u informatie over inkopen en aanbesteden.
Inkoopbeleid 2022
Bij inkopen gaan we uit van:
- Kansen bieden aan ondernemers uit de regio
- Verlagen lastendruk
- Veel aandacht voor duurzaamheid
Zie het Inkoopbeleid 2022 (PDF, 2 MB).
Inkoopvoorwaarden
De Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Gooise Meren (PDF, 261 kB) gelden voor:
- Overeenkomsten van leveringen
- Diensten, niet voor ICT diensten
Voor de inkoop van ICT gaan we uit van de Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT).
Aanbestedingen en inhuur
TenderNed
- Alle nationale of Europese aanbestedingen zetten we op TenderNed.nl. Dit is het marktplein voor aanbestedingen binnen de Nederlandse overheid en gemeenten
- Door een goede zoekopdracht op TenderNed weet u wat de aanbestedingen zijn
- Ook meervoudig onderhandse aanbestedingen plaatsen we op TenderNed. De uitnodiging gaat via TenderNed
Flextender
- Tijdelijke inhuuropdrachten van de gemeente gaan via Flextender.nl
- Als zelfstandige of bedrijf dat personeel verhuurt of detacheert kunt u inschrijven op offerteaanvragen van de gemeente