Factuur uit laten betalen door de gemeente
Stuurt u de gemeente een factuur? Zorg dat alle informatie op de factuur staat. Hier leest u hoe een factuur eruit moet zien.
Wat er in de factuur moet staan
Om facturen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen te kunnen betalen, moeten de juiste gegevens op de factuur staan. U kunt deze gegevens opvragen bij uw opdrachtgever of bij uw contactpersoon binnen de gemeente. De gegevens bestaan uit:
- Het adres van de gemeente:
Gemeente Gooise Meren, t.a.v. crediteurenadministratie
Brinklaan 35, 1404 EP Bussum - Uw contactpersoon binnen gemeente Gooise Meren
- Een inkoopordernummer (IO-nummer). Deze vermeldt u onder het factuurnummer op de factuur
Daarnaast moet de factuur voldoen aan de wettelijke factuureisen van de Belastingdienst. Let op: vermeld uw volledige btw-identificatienummer, dit is het nummer met 'NL' ervoor.
Voldoet uw factuur niet aan de eisen, dan kan de factuur niet uitbetaald worden en wordt deze teruggestuurd.
Hoe u de factuur stuurt
Facturen stuurt u via e-facturatie. Het OIN e-facturatie nummer is 00000001824143826000.
Kunt u de factuur niet via e-facturatie sturen? Mail dan de factuur als pdf naar crediteuren@gooisemeren.nl. Als er bijlagen bij de factuur horen, voegt u deze toe aan hetzelfde pdf-bestand.