Gooise Meren Sites

Thuisbezorgen door AMP Groep

Vanaf 1 februari 2018 kunt u uw paspoort of identiteitskaart (thuis) laten bezorgen. Dit kan ook ’s avonds en in het weekend waar u maar wilt. Bij de aanvraag van uw nieuwe paspoort of identiteitsbewijs kiest u voor bezorging of afhalen op het gemeentehuis. De bezorging wordt gedaan door AMP Groep. Dit bedrijf heeft veel ervaring met het bezorgen van vertrouwelijke documenten, zoals paspoorten en identiteitsbewijzen.

Over AMP Groep

Wat u moet weten

Bezorging in 5 stappen

  1. Na het afronden van uw aanvraag op het gemeentehuis krijgt u binnen 5 werkdagen een e-mail en sms. Hierin staat dat uw nieuwe paspoort klaar is. Heeft u geen mail ontvangen? Controleer uw ongewenste e-mail
  2. Log in op mijnafspraak.nl en kies wanneer en op welk adres u uw paspoort of identiteitskaart wilt laten bezorgen
  3. Op de dag van bezorging ziet u op mijnafspraak.nl een foto van de medewerker die bij u langskomt
  4. De medewerker controleert uw identiteit en geeft u uw nieuwe paspoort of identiteitskaart
  5. Heeft u een oud paspoort of identiteitskaart dat nog niet ongeldig is gemaakt? Dan neemt de bezorger dit document in

Wanneer bezorging niet mogelijk is

Het bezorgen van uw nieuwe paspoort of identiteitskaart is niet mogelijk in de volgende situaties:

  • Als u een spoedaanvraag heeft gedaan
  • Als u een geldig visum in uw paspoort heeft, waar u nog gebruik van wilt maken
  • Als u uw paspoort of identiteitskaart op de Waddeneilanden wilt laten bezorgen

Persoonlijk in ontvangst nemen

  • Alle personen moeten persoonlijk hun paspoort of identiteitskaart in ontvangst nemen op het moment van bezorging
  • Is het nieuwe paspoort of identiteitskaart voor een kind jonger dan 12 jaar? Dan moet zowel het kind als een volwassene aanwezig zijn tijdens de bezorging

Bezorgtijden

U bepaalt zelf wanneer en op welk adres u uw paspoort of identiteitskaart wilt laten bezorgen. Dit kan op:

  • Maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 tot 22.00 uur
  • Zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur

Maximaal 2 bezorgpogingen

Heeft u een afspraak met AMP Groep gemaakt, maar bent u niet thuis op het afgesproken tijdstip? Dan ontvangt u een sms of e-mail met de vraag om een nieuwe afspraak te maken. Bent u bij de 2e bezorgpoging weer niet thuis, dan moet u uw paspoort of identiteitskaart ophalen op het gemeentehuis. De gemaakte kosten voor bezorging krijgt u niet teruggestort.

Oude paspoort of ID-kaart inleveren of houden

  • Is uw paspoort of identiteitskaart verlopen? Dan geeft u uw oude document mee aan de bezorger en wordt het vernietigd
  • Wilt u uw oude paspoort of identiteitskaart houden? Dit kan alleen wanneer u het document bij uw aanvraag op het gemeentehuis ongeldig laat maken. U krijg uw oude paspoort of identiteitskaart meteen terug aan de balie en mag het houden

Hoe u de medewerkers van AMP Groep kunt herkennen

Of de persoon aan de deur daadwerkelijk een medewerker van AMP Groep is, kunt u controleren aan de hand van de volgende punten:

  • Op de afspraakdatum kunt u op mijnafspraak.nl een pasfoto zien van de medewerker die bij u langskomt
  • Op mijnafspraak.nl staat een unieke code waarmee de medewerker zich kan identificeren. Vraag de medewerker naar deze code
  • De medewerkers dragen om veiligheidsredenen geen bedrijfskleding

Twijfelt u? Neem gerust contact op met AMP Groep.

Contact AMP Groep

Heeft u vragen over de bezorging van uw paspoort of identiteitskaart, neem dan contact op met AMP Groep. Dit kan op de volgende manieren:

Telefoon

030 240 80 20

WhatsApp

06 38 02 58 77

Twitter

Stuur een tweet naar @AMPgroep

Openingstijden AMP Groep

  • Maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 21.00 uur
  • Vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur
  • Zaterdag van 8.30 tot 19.00 uur