Aangepaste dienstverlening

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is onze dienstverlening aangepast. Alleen voor rijbewijzen en reisdocumenten die binnen 14 dagen verlopen of al zijn verlopen kunt u een afspraak maken. Ook kunt u veel producten en diensten online aanvragen.

Meer weten? Houd onze nieuwspagina over het coronavirus goed in de gaten!

Uitstel van betaling gemeentelijke belastingen

Ondernemers in Gooise Meren kunnen bij de gemeente uitstel krijgen van de betaaltermijn van de gemeentelijke belastingen. U krijgt dan uitstel van betaling voor een periode van 3 maanden. Wilt u uitstel aanvragen? Stuur dan een brief of e-mail naar de afdeling Belastingen.

Uitstel aanvragen

  • Vraag uitstel van betaling belastingen aan via e-mail: belastingen@gooisemeren.nl
  • Of stuur een brief: gemeente Gooise Meren, t.a.v. afdeling Belastingen, Postbus 6000, 1400 HA Bussum

In uw aanvraag zet u een aantal gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Aanslagnummer
  • Telefoonnummer

Binnen 14 dagen na aanvraag antwoord

  • Alle aanvragen van ondernemers keuren we in principe goed
  • U kunt binnen 14 dagen na uw aanvraag een antwoord van ons verwachten
  • Heeft u vragen? Bel dan met de afdeling Innen, 035 207 00 00

Meer websites

Bestuur en gemeenteraad

Vergaderdata gemeenteraad, bestuurlijke informatie en plannen en projecten

VVV Gooi en Vecht

Toeristische informatie van de regio Gooi en Vechtstreek

Gooise Meren Spreekt

Als lid van ons burgerpanel heeft u invloed op uw leefomgeving, gemeentelijk beleid en projecten

Archief websites

Het online archief van de oude websites van Bussum, Muiden en Naarden