Inkoop en aanbesteden
Gemeente Gooise Meren koopt elk jaar producten en diensten in. Belangrijkste doel voor de gemeente is het krijgen van goede kwaliteit tegen een goede prijs. Wilt u opdrachten van gemeente Gooise Meren uitvoeren? Op deze pagina vindt u informatie over inkopen en aanbesteden.
Inkoopbeleid 2022
Bij inkopen gaan we uit van:
- Kansen bieden aan ondernemers uit de regio
- Verlagen lastendruk
- Veel aandacht voor duurzaamheid
Zie het Inkoopbeleid 2022 (PDF, 2 MB).
Inkoopvoorwaarden
De Algemene inkoopvoorwaarden van gemeente Gooise Meren (PDF, 211 kB) gelden voor:
- Overeenkomsten van leveringen
- Diensten. Niet voor ICT diensten
Voor de inkoop van ICT gaan we uit van de Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT).
Aanbestedingen en inhuur
TenderNed
Alle nationale of Europese aanbestedingen zetten we op TenderNed.nl. Dit is het marktplein voor aanbestedingen binnen de Nederlandse overheid en gemeenten.
Door een goede zoekopdracht op TenderNed weet u wat de aanbestedingen zijn.
Meervoudig onderhandse aanbestedingen
Ook meervoudig onderhandse aanbestedingen plaatsen we op TenderNed. De uitnodiging gaat via TenderNed.
Flextender
Tijdelijke inhuuropdrachten van de gemeente gaan via Flextender.nl
Als zelfstandige of bedrijf dat personeel verhuurt of detacheert kunt u inschrijven op offerteaanvragen van de gemeente.